6.12.2007

Tänu ühele heale inimesele ja superstaari saatele, mida ka mina lõpuks vaatasin, mis sest, et viimast osa, on mu viimaste päevade setlist olnud umbes selline:


1)Michael Jackson - Earth Song

2)Kelly Clarckson - Moment like this

3)Apoptygma Berzerk - Shine On



( nüüd tahan ma veel vähem rabakale. noot)



Enivei.. matemaatika läks siis tavapäraselt. hindes nagu veidi pettusin, aga lets face it, ma polekski enamaks võimeline.,

Nüüd kohe inglise keele konsultatsiooni. Ja lähen nõuan oma punkte ka. Siis on tõepoolest eriti shaite, kui nt 44 punkti on. Ehk siis esimene "4"



JA pärast lähen "Walk the line´i " vaatama. Ja siis millalgi ujuma. Äkki?

Eelmises sissekandes tahtsin ma veel öelda, et ma sain emakeele "5" ja mulle nii meeldib, kuidas Helena&Henrika teineteist hoiavad. (:

1 kommentaar:

Helena ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.