6.13.2007

Eile oli järjekordselt tore. "Walk the line" on tõepoolest vägagi hea film.
Matemaatikast jäi siiski 2 punkti "5"st puudu. Niietrahuloluks on põhjust. Ja jällegi kord ma sain naerda Pätrise üle. Vennike eksamipäeva hommikul kooli juurde, esimese asjana nagu muuseas mainis, et ma lähen maksimumi peale välja. (mitte, et keegi seda küsinud oleks) Sellele järgnes monoloog teemal kuidas ta ikka oli sunnitud õppima(täna ühele kiilaspäisele kodanikule, kes juhuslikult on õpetaja) Enivei, kui ma tema punkte nägin(46. max oli 50). Ja arvestades seda, et ma jõudsin esmaspäeva hommiklul kell 01:15 koju ja õppisin hommikul umbes 10 minutit muude asjade kõrval, olema ma 4-ga ka VÄGA rahul. Nagu üks neeger used to say--in your face, Pätris.

/Johnny Cash-Boy named Sue/

Isa jättis mulle kiusatuse. (auto) Hommikul ärkasin mingi 15 minutit enne konsultatsioon algust. Mingitki kõhklustki ei tekkinud, millega ma lähen. Huvitav kaua ma saan hakkama ilma konfliktideta politseiga. Nädala lõpuni oleks positiivne.

/Johhny Cash & Willie Nelson- Always on My Mind/

Sa võiks Tartust tagasi olla juba :D

Olgu, ma lähen teen midagi targemat.

1 kommentaar:

. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.