7.18.2008

Võtan eeskuju Karelist...

.. ja alustan kohe vingumisega. Mitte, et see kuidagi Kareliga seostuks. Nimelt ma tahan tagasi oma inimesi, right now would be nice.Joseph on Puurmanis ja teenib raha, Rene on saarel nimega Kihnu, üks kodanik arvas heaks ja sõitis hoopiski Rootsi, tartu-kutid on oh seda üllatust- Tartus, Tšehhi on ka polulaarseks muutunud(M-A) ja võrukad, kes loogika järgi peaksid oleme kõige lähemal on kõige kaugemal. Sandra üle on mul hea meel. Nimelt tema on täiesti olemas. Igav juba ei hakka, eriti arvestades asjaolu, et inimeste kirumine on ajaveetmiseks päeis hea viis. Mis tuletab mulle meelde, et täna ma ületasin end ja lõpetasin kurva seeria. Nimelt viimase 2 aasta jooksul esimest korda suutsin ma Larat võita täringumängus.

Folkloorifest oli üle ootuste lahe.
Kolmapäeval saime Neegriga kahepeale ühe fööni. Sõitsime linnas ringi, minul kardinapuu/lipuvarras koos lipuga põues, Rene istus fööni tagaosas ja röökis ruuporisse. Näide:"Kes neljapäeva õhtul Kande aias simmanil ei ole, see saab nuuti!" Laupäeval muutus asi veel lõbusamaks tänu õllele, mis maa alt ilmus staapi. Maa oli kusjuures väga helde(4 kasti). Ise midagi erilist vaadata/nautida ei jõudnud, käisin rongkäigus, öölaulupeol, ühislaulmisel,tänavatantsu tantsisin vapralt kaasa, ühel päevasel kontsertil, lõpuvärgendusel ja 2 simmanit. Pühapäevane meeldis mulle eriti, nimelt sai tantsida ja värki.

Aitab nüüd kah.

Kommentaare ei ole: