6.21.2007

Guns N' Roses

Vahepealsesse aega on päris palju asju mahtunud.
Haldja Välkon selle naise nimi hoopiski. Enivei, mu laual lebab võtmekimp. Vähemalt seegi on olemas nüüd :) Ja lõputunnistus on kal mul täitsa olemas. Aitäh kõigile, kes viitsisid kohale tulla.

That you can't trust freedom
When it's not in your hands
When everybody's fightin'
For their promised land

Eile sain ma esimese soolaleiva kingituse. :D
Mu vanemad on isegi hakanud selle mõttega harjuma, mis on väga positiivne.

And
I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
I don't need your civil war

Nele, ma ikkagi ei saa aru mida sa üritasid mulle eile selgeks teha. No nii ka pole mõtet, et "oh, tahad, ma räägin sulle midagi, aga ma kõike ei räägi ka." Jah olen küll kohutavalt rumal, et ei oska su mõtteid lugeda. Sorri, aga ega ei tahagi.
Aga midagi sa siiski saavutasid. Mitte midagi positiivset.

Said woman take it slow
It'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said sugar make it slow
And we'll come together fine
All we need is just a little patience

Soul Asylum-Runaway train

Olgu, ma lähen sõitma nüüd. Head aega

2 kommentaari:

Nele. ütles ...

Ma ausalt öeldes ei üritanud midagi saavutada.
Asi on sinus.
Ma pole ausalt öeldes ainus kes nii arvab et sina muutnud oled.
Meid kõiki üllatab su muutunud suhtumine. Mõndasid asju ei saa lõpuni ka rääkida.
Egas sa ise ka päris hästi ei reageerinud sellele mida mina ütlesin, ma ütleks vist et tõde on valus kuulata.
Ma ei küsinud ja ei rääkinud seda kõike selleks et midagi saavutada, võib olla vaid selleks et sind "üles koputada".
Tglt ma suht ei oska seda enam kommenteerida, ausalt öeldes see kuidas sina kogu aeg vastu panid ajas mind meeletult naerma.
Mina sain oma vihast üle, aga kuidas on sinuga lood?
:}

Nele. ütles ...

Okei natuke palju sai "ausalt öeldes"'sid.